Rólunk
Dining & Lifestyle - Étkezés és Életstílus
Cégünk a Villeroy & Boch étkészlet üzletágának magyarorzsági képviselőjeként, 1998-ban elsőként a
Rózsakert Bevásárlóközpontban nyitotta meg magyarországon a The House of Villeroy & Boch márkaboltot.
Az azóta is folyamatosan bővülő, fejlődő üzleteink eredményeként már az ország teljes területén kiszolgáljuk
az igényes, de kompromisszummentesen funkcionális Villeroy & Boch termékekkel a terítéskultúra rajongóit.
Prémium étkészletek - Konyhabútorok - Főzőiskola
A több évtized alatt nem egy vásárlónk járt
először gyermekként nálunk, hogy később fiatal felnőttként továbbvigye az étkezéskultúra szeretetét.
Kreatívan inspirálni
A lakberendezés szerelmesei tudják: minden megjelenés sikere vagy kudarca végső soron a kiegészítők kiválasztásán múlik. Hogy segítsünk eligazodni a dekoráció buktatói között, stílusszakértőink összeállítottak néhány hasznos útmutatót és válogatást. A klasszikustól a rendkívüliig: fókusztémáink között minden ízlésnek van valami!
Villeroy & Boch
Dining & Lifestyle
Innovatív és stílusos
Nagy hagyományokkal rendelkező,
innovatív vállalat vagyunk -
Németország, Európa és a világ
egyik legfontosabb márkája.
Európai prémium márka
Innovatív erő, formatervezési szakértelem, tradíció, hitelesség és a nemzeti és nemzetközi piacok követelményeihez való következetes stratégiai igazodás - ezek a Villeroy & Boch erős piaci pozíciójának alapjai.
A vállalatnak az európai kultúrában gyökerező erős gyökerei alakították ki a prémium márka fejlődését, amely ma már világszerte ismert név, az 1748-as alapítástól napjainkig. A Villeroy & Boch ma már több mint 125 országban van jelen a Fürdőszoba és Wellness, valamint az Étkező és életmód termékekkel. A cégcsoport központja a németországi Saar-vidéken, Mettlachban található régi apátság.
Jean François Boch, a Boch család harmadik generációja 1809-ben vásárolta meg a bencés apátságot. A vállalat jelenleg nyolc európai országban és Thaiföldön rendelkezik gyártóüzemekkel. A Villeroy & Boch világszerte mintegy 7100 embert foglalkoztat. A vállalat 1987 óta részvénytársaság (Aktiengesellschaft), és 1990-ben bevezették a tőzsdére.
A vállalat folytatja nemzetközi terjeszkedését, új növekedési piacokra összpontosítva, miközben erős jelenlétet tart fenn nyugat-európai fő piacain. A Villeroy & Boch innovatív termék- és berendezési koncepciókat kínál mind a fogyasztói, mind a szerződéses piacokra.
The House of Villeroy & Boch üzletek az étkezési és étkészlet témakörök körül forgó termékek stílusos választékát, valamint ajándéktárgyak széles választékát kínálja, hogy minden pillanatot valami különlegessé tegyen. A Fürdőszoba és Wellness területen a Villeroy & Boch kiváló minőségű termékeket kínál, amelyek célja, hogy a fürdőszobát a jólét stílusos és funkcionális oázisává varázsolja.
Frank Göring
AZ IGAZGATÓTANÁCS ELNÖKE (CEO):
"A Villeroy & Boch egészséges egyensúlyt tart fenn egyrészt a jelenlegi pozitív bevételek és nyereségek alakulása, másrészt a Villeroy & Boch közép- és hosszú távú piaci pozíciójának víziója között."
Gabi Schupp
Dining & Lifestyle IGAZGATÓ:
"Szenvedélyünk, hogy vásárlóink otthonát minőséggel és kreativitással tegyük ragyogóvá; és hogy kulináris pillanataikból valami különlegeset varázsoljunk, még akkor is, ha úton vannak."
Ezek azok a különleges pillanatok, amelyekről az élet szól. Ezt a filozófiát tükrözve a Villeroy & Boch dekoratív érintéssel gazdagítja ügyfelei lakókörnyezetét, ötvözve a szenvedélyt a tervezési szakértelemmel és az innovatív erővel. A vállalat 1748-as alapítása óta a világ egyik vezető életmódmárkájává fejlődött, és a Fürdőszoba és Wellness, valamint az Étkezés és Életmód üzletágak legjobb kerámiáival teremt jó érzésű pillanatokat és élettereket.